tirsdag den 22. december 2009

WHY can't my life be a musical?

Sunrise
Alle burde overveje at høre denne dejlige dejlige sang.

Her de sidste dage har jeg set/hørt musicalen "legally blonde" ekstremt meget og jeg er kommet frem til at den er fantastisk. Jeg har igen igen indset noget vigtigt her i livet, og det jeg lærte mest var aldrig at give op. Samt at jeg, som person, hvertfald ikke er en pige der er "just meant to smile" jeg vil ikke leve i "ignorance bliss" og jeg kan "be more then this"
Kort sagt; allesammen! se den!




Igår legede jeg lidt med stile og kom frem til det her, det er ikke helt i plet men jeg ææææælsker hatten.
Jeg vil begynde at blive bedre til at tage billeder af mig selv og få selvtillid, til dem af jer som kender mig (især dig Emma!) tænker sikkert: jaja. men den her gang mener jeg det! ligemeget hvor meget jeg skal tigge, krybe og be hos dem der ved mere om det end mig <3
Next update: Lines awesom makeup guide og Kristines forsøg på at eftergøre det.

(poster jeg lidt for meget om andre end mig selv? Det gør jeg nok, men hey! min blog, min verden, mit liv. basta)
(btw, jeg elsker den nye blogger browser dims ting, den gør det så meget lettere at update)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar