torsdag den 11. februar 2010

11022010

Easy now, hush love hush

Nu er det snart ferie og træk mig baglæns ind i fuglekassen hvor jeg glæder mig!
Det bliver rigtig dejligt med et afbræk fra hverdagens trummerum, selvom det nu også er dejligt
Jeg har haft min anden arbejdsdag på Dan Parks og jeg har endnu ikke ødelagt noget  Jeg er faktisk temmelig stolt af mig selv



Til sidst min kalender for vinterferien

 12; Hygge derhjemme med mor
 13; Lolita meetup i Århus
 14; Trolling med Ida eller valentins date med Thisted. (dog sikker intet)
 15; Fondue aften med Emma
 16; Intet, sig til hvis du vil lege?
 17; Middag hos Karo
 18; Hygge med April og Ida
 19-20; Hotel Fanø med mor, bror og søster

Forresten er pakket fra bodyline kommet, og gud hvor jeg glæder mig til den lander i mine hænder til meetuppet  Jeg håber jeg når og fange Miki og købe hendes kjole så jeg ikke ser helt fail ud når jeg skal møde de andre fra forummet første gang
Forummet jeg snakker om er btw; J-fashion. Kig forbi

 Jeg er så lykkelig! Hvorfor er du lykkelig? Min pakke er kooommet i dag!

So long darlings

Ingen kommentarer:

Send en kommentar