torsdag den 25. februar 2010

25022010

 This is real, this is me, im excatly where im suppose to be now


Igår fik jeg hold i ryggen og det gør stadig rigtig rigtig ondt. Det her er en af de få ting der gør mig vold arrig; fysisk smerte. Jeg hader det.

Hey forresten, miss April, Signe din dejlige dame. Hvis i læser det her, så skynd jer at blive glade igen, jeg elsker jer begge 2 rigtig rigtig rigtig højt og meget  se det store flotte klamme hjerte i får
Jeg er begyndt at se showet Glee, og det har godt nok vundet mit hjerte. Det indeholder alt det jeg elsker, farver, glæde, kærlighed, en kvinde med ocd, cheerleards, homo side karakter og musik
Midnight train/dont stop believing, lavet af Journey, opført af Glee.


Musik som den her gir mig en følelse af at alt kan lykkes. Jeg vil danse på en græsegn, synge, græde, smile og kæmpe til jeg ikke har mere tilbage. Jeg vil livet og jeg vil det her. Jeg kan det her.


Life is too short for anyone,
To stress out over clothes,
So wear your poofy dress,
And dance upon your tippy toes.

Pas godt på jer selv mine små elsklinge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar