tirsdag den 2. marts 2010

02032010

 Turn another page, in the story thats waiting for you

I weekenden var Emma på besøg, hun er en af dejligste jeg kender, vi lavede perle plader, spillede wii og så film  Det var skide hyggeligt, selvom hun ikke gad se Bratz film med mig  
I går var jeg på besøg hos min bedstemor og hjalp hende med at flytte nogen møbler, har fået den mest fantastiske hvide kæmpe kat af hende og jeg glæder mig til at vise den til jer  Jeg var ellers blevet inviteret på gratis is på Jensens af Fie, Kirstine og Lonnie fra min grundforløbs klasse, øv øv, men de har sagt de godt vil invitere en anden gang


Mit outfit i dag, skoene er lidt et sats da de ikke er typisk Lolita men jeg synes nu det går alligevel det går
Skoene er også helt nye, vagabond for 250. Har haft rigtig meget brug for flade sko pga mine knæ så det her er love, de er vildt behagelige

Sidst men ikke mindst, til alle jer dejlige;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar