mandag den 22. marts 2010

22032010

 How a dress can take a mess and make her nothing less then beautifull to me


Livet er en dejlig størrelse
Her er nogen af billederne/Marie-Louises billeder fra vores weekend sammen; Mione's blog
Onsdag var jeg på besøg hos Thisted hvor Emma også var, vi fik ryddet op i hendes skab og jeg har fået købt en helt vidunderlig pink/lyserød kjole.. ting, anygay! Jeg er rigtig glad for den!
Billedet kommer  på sigt
Weekenden har været super rar, fredag en hygge aften med April, Rent, Pizza, lektie hjælp, X factor og sang. Den dame synger helt fantastisk dejligt og jeg misunder hendes fremtidige børn
Lørdag / Søndag hygge dag med Nanna, god mad, slik, Arthur, Wings, hygge, skrig og BATMAN!
Søndag var jeg henne hos Dorte, småkager, Lolita, smykker, Super size me, kanin, kakao, snak og fluffness

Vi fik taget 2 mini shoots med mig men det er kun det ene i må se ligenu

Mig i et forsøg på Contry Lolita, Dorte som fotograf og det er hendes tøj jeg har på

Hvordan går det med jer Darlings? Jeg savner jer og der er en helt speciel dig der fylder min mave med varme, tak

1 kommentar:

  1. Lyder som en dejlig weekend~
    Og country loli er virkelig sødt til dig :3

    SvarSlet