mandag den 17. maj 2010

17052010

 She lives in a fairytale


Long time no see? I guess, for tiden flyver mit hovede bare rundt  Det har forladt dette solsystem og har så pænt efterladt min krop her på jorden, den er meget alene og forvirret.

EMMA OG JEG SKAL I COSMAG!!
Eller.. Vi er blevet tilbudt det med vores Sugar Sugar Rune cosplay af Zarsu, det er ikke sikkert det bliver til noget men vi er begge meget glade og beærede over at vores (læs: Emmas) hårde arbejde bliver værdsat !!
Nu hvor vi er inde på cosplay snakken så se hvad Line har lavet til Emmas fødselsdag! (I 2 dukker godt nok meget op hva?)
Er den ikke flot?
 Vi har valgt Lines design som mit cosplay som Miwako, Emma skal være Arashi. Jeg glæder mig allerede ufatteligt, det er evigheder siden jeg har været så psyked på noget!

Denne weekend (13-15) har jeg været i Tønder, i må ikke helt få afvide hvad jeg har lavet dernede endnu men det var en af de dejligste oplevelser jeg har haft i lang tid. Jeg håber det fører til meget mere og større

og næstsidst men ikke mindst i dette blogindlæg er min lillebror blevet konfirmeret!

Min lillebror, han havde en helt fantastisk dag med masser af skønne gaver! Jeg har sjældent været så stolt af ham. Min lillesøster, tante og jeg holdt taler for ham. Kom til at græde en lille smule (læs: meget) under min tale men det endte heldigvis godt altsammen!


Outfit rundown for the day


Har tilbragt dagen idag med at være syg, håber jeg kommer ovenpå til imorgen hvor der er årsprøve i skriftlig dansk og bagefter hygge med Emma. Vi skal spille We Love Katamari og forhåbeligt spise hjemme hos miss April.

Take care all my darlings

2 kommentarer: