tirsdag den 8. juni 2010

08062010

 Sådan en dejlig dag, den må ha noget godt til mig

I weekeden var der meetup i Ålborg med J-fashion
Emma og jeg blev hentet kl lidt i 10 i Silkeborg af Linda som kom hele vejen fra sønderjylland! Pyha.

Good luck for us at Linda insisterede på at vi skulle afsted i god tid for vi for vild gentagende gange
Både da Linda skulle finde os i Silkeborg og da vi skulle finde stationen i Ålborg! The drama!
Vi nåede heldigvis frem i hele stykker og havde en fantastisk dag i Ålborg, både i Karolinelund tivoli, i resturanten og hjemme hos Kenny, Astrid og Sascha


Alle billederne er taget af Sascha
Det er længe siden jeg har haft så dejlig en dag. Thanks ya all! Jeg håber vi ses til Slotholm meetup

Igår var jeg til årsprøve i Latin. Jeg fik 02, ikke noget at være videre stolt af. Tilgengæld er jeg stolt af noget andet. Jeg gik ikke i panik udenpå. Jeg har en ordenlig slem omgang eksamensangst og var lige ved at kaste op da jeg sad og ventede til det blev min tur. Men jeg græd ikke, og det er jeg virkelig stolt af

Min mobil blev glemt i Lindas bil på vej hjem men heldigvis er den allerede på vej hjem til mig med posten. Come to mama baby!

Take good care darlings

2 kommentarer:

  1. lyder som om du har haft en fantastisk weekend~~ ^^ <3 Det er rart at høre~

    Awww~~ *huuugs* det skal nok gå~~ Eksamns angst forsvinder forhåbenligt med tiden~ <3
    you did your best!~~ ^^

    SvarSlet
  2. Ihh, det var altså smadder hyggeligt og sjovt :D Og du var så fiiin!

    Omg, har man stadig latin? ó_ò Underligt nok!

    SvarSlet