mandag den 12. juli 2010

12072010

 I remember daddy told me fairytailes can come true

Model: Dorte. Fotograf: Sascha
"Der har vi det misse! Hvis jeg havde min egen verden. Skulle alt være sludder. Ingenting skulle være som det er. For alting skulle være som det ikke er, og omvendt. Det det er, det skal det ikke være, og det det ikke er skal det blive. Forstår du?"

Hej allesammen. Siden sidst har jeg været på besøg hos Emma. Da jeg kom fredag tog vi ud for at tage nogen billeder af Emmas nyeste lolita inspirede kordination.
Teasers
Resten kommer snart op på J-fashion

The face of happiness!

Dagen efter lørdag tog vi ned til Østre, en af søerne i Silkeborg for at bade. Emma, Nanna og jeg kom cyklende da en dame pludslig synes hun skulle gå skråt over cykelstien en halv meter foran min cykel. Drejede skarpt til højre for at forsøge ikke at køre direkte ind i hende. Ramte hende med mit styr og styrtede. Kan ikke helt huske det næste helt sikkert men kom op og stå og ned til stranden med hjælp fra Nanna og Emma. Gik op for at skifte til badetøj, havde Nanna med og pludslig stod jeg og kastede op. Livredderen sagde jeg hellere burde tage på hospitalet og blive tjekket for hjernerystelse så Emma var så sød at tage med mig på hospitalet og efterlade Smølf, Ea, Tantan, Nanna, Jens og Mull til alt vandsjovet.
Vi ventede 2 ½ time på hospitalet hvorefter jeg fik konstateret let hjernerystelse og fik en tandbørste i min hudafskrabning på knæet. Men i det mindste fik vi taget en masse billeder. Flere kan ses på Emmas blog


Ved tit og ofte ikke hvad jeg skal gøre uden Emma. Hun er det dejligste i verden.
- Efter hospitalet tog vi hjem, spiste lækker aftensmad og så "Vejen til Eldorado" sammen med Smølf og Emmas storesøster. Den film har verdens mest epic Bromance!

Søndag tog vi først på bagagerums markede og derefter til grillfest (bare fordi jeg har hjernerystelse skal jeg da ikke stoppe med at have det rart vel?)
Det var både grillhygge, gensyn med Thisted og farvel til Tantan, dummernakken tager til Sverige for at arbejde på ubestemt tid. Ged.
Det var rigtig dejligt at se Thisted igen og glæder mig allerede til lørdag hvor der er meetup!

Dagen i dag og imorgen skal bruges på at rydde op, have lidt kvalitetstid med mor og bagefter skal jeg [indsæt trommehvirvel] det her!


Som det sidste. Jeg minder ikke om ham her? Gør jeg? Sådan virkelig... Nå.. Okay så

Prøver stadig at finde ud af om det er et komplimant eller ej.

Pas godt på jer selv og nyd sommeren darlings. Se om i kan klare det lidt bedre end mig!

5 kommentarer:

  1. I luvs you too skønne damææ! > u<)//
    og du ved jeg er her når du har allermest brug for det. Håber dig og Dorthe kommer til at hygge jer n _n

    SvarSlet
  2. OMG XD Hvem er din tvilling? *pege på sidste billede* <3 hvor lang tid skal du være sammen med dimsen, for jeg besøger jo snart Emma - og troede du ville lege med BD

    SvarSlet
  3. ...hvad er det lige med jer og komme på hospitalet hele tiden? XD

    MEET UP TIME SOON <3

    SvarSlet
  4. Er der ikke noget med at man ikke må se på skærme når man har hjernerystelse? :D du ved... tv-skærme, computer-skærme og sådan? ;p ♥

    SvarSlet
  5. Ej, det ser ud til at I har hygget jer gevaldigt :D
    Dog pisse surt med dit uheld. Nogen mennesker er bare alt for dumme of uopmærksomme >:( Håber snart du får det bedre!

    OG DU LIGNER HAN VILDT MEGET, MAAAAAAAN!

    SvarSlet