onsdag den 28. juli 2010

28072010

 I knew it at the bottom of my heart. The hardest choice would be the best


Jeg havde egentlig bestemt mig at denne blog ikke skulle være til virekligt virkeligt personlige ting og være overvejende positiv.. Men det her har rystet mig i min grundvold i en grad jeg ikke helt kan overskue.
Bottom line, spurgte min far om han elskede mig. Det kunne/ville han ikke svare på. Har derfor valgt at jeg ikke vil deltage i hans og lailas bryllup. Meget har jeg fundet mig i fra hans side, men nu sætter jeg foden ned og siger stop. Jeg vil ikke mere.

Heldigvis har jeg jer, jer som støtter op om mig, som er her og som jeg kan ringe til og tude ind i røret. Tusind tak for det.

- På den mere positive side har jeg valgt at deltage i Genki hvilket er rigtig skønt! Skal både deltage som model i lolita modeshowet hvilket jeg gerne har villet siden sidste år. Lege the selskab med de andre brugere fra J-fash, danse Para med Sabine og ellers bare se en masse af mine venner. Har intet cosplay, men hey. Det er også okay engang imellem.


Har tilbragt igår og i forgårs sammen med Dorte. Vi så A very Potter sequel (Who looks stupid! You do!) og Dorte begyndte at tude af grin (Kentauer!). Vi så også Nynne, lavede pasta midt om natten , tog på biblioteket, fundet plastik i en sunset burger og haft det rigtig godt og rart.
Tak for dejlig tid sammen! First time using the potty too ya?

Til sidst for at det hele ikke bliver alt for deprimerende.
Et billede af mig som lille!
Always a princess (eller noget)
Ses til Genki!

3 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at høre det med din far D: hvis du har brug for at snakke om det vil jeg gerne lytte!

    men på den lyse side kan du komme til Genki og som du selv skrev se dine venner og have det sjovt ^^

    Op med humøret det hele skal nok løse sig~ <3 Cheer up~~ ^^

    SvarSlet
  2. Det lyder voldsomt, men du er godt nok stærk, at du kan sige fra! Respekt <3
    Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget, DU SKAL MED TIL GENKI, AAAAH!1 Det gør i hvert fald mig rigtig glad :D :D :D

    (jeg troede du var naturlig sort-håret, hahahahaha)

    SvarSlet
  3. Fuck, hvor er det sinddsygt af din far :( Men hvor er det stærkt af dig at du tør sige fra overfor din far!

    Glæder mig til at se dig til Genki <3

    SvarSlet