mandag den 2. august 2010

02082010

 Give me a shot, to show what i've got


Jeg tror på det er lettere at være ked af det end at være glad. Jeg tror det er lettere at falde ned i skyggerne og lægge sig der end at blive i solen og tage kampen op.
Ligenu kæmper jeg, og jeg giver ikke op.


Den 1. ringede Dorte midt under Glee og spurgte om jeg ville med til Hobro, selvfølgelig sagde jeg ja. Hendes nye lejlighed er skøn og er så glad på hendes vegne, har det altid så rart med hende. Alle jer der læser det her og skal med til Genki. Gi hende et mega kram! For hun skal vide hun er dejlig.

Min far og jeg har snakket meget sammen om det der er sket. Jeg er stadig ked af at jeg ikke kommer med til hans bryllup, men føler det var godt jeg stod fast og har sat min grænse som han er i stand til at acceptere.
I dag inviterede han mine søskende og jeg med i Randers Regnskov. Jeg elsker zoologiske haver, parker og den slags så det var en skøn tur!
Aberne på det her billede er 125 cm lange og vejer det samme som en kiwi frugt. Det er verdens mindste abeart. Jeg ville virkelig ønske jeg havde sådan en. De er sindsygt bedårende.
Efter vi havde set regnskoven tog vi ud i byen og endte i Sankt Mortens kirken. Den var utrolig smuk og fik tændt et lys for min bedstefar.


For at slutte bloggen af i en lysere tone. Her er nogen af de beskeder jeg har fået i den seneste tid der har gjort mig så glad jeg blev nød til at gemme dem.




Thanks you guys for making me smile

Ron gives you evil stare.

1 kommentar:

  1. Det er godt I to er blevet venner igen - og godt at du stod fast.

    Specielt fordi jeg så kommer til at se dig til Genki, yaaaaaay :D

    Randers Regnskov er så sjov! Nu hvor jeg tænker over det har jeg egentlig ikke været der i år..dét kommer nok engang til efteråret når det gode vejr er forsvundet ^O^

    Awwh, det er dejligt at se hvordan du værdsætter de små ting i livet~

    SvarSlet