fredag den 27. august 2010

27082010

 Close the door and no one has to know


Jeg FRYGTER
at tørre ud
jeg er rædselsslagen for
at tørre ud og
være tømt for ord
Men jeg frygter
Jeg frygter at tørre ud
jeg frygter at miste
det jeg kan og
ikke kunne noget
og ikke længere være noget
ikke kunne noget mere.
Og det er dyb sort rædsel,
af den slags du kun tænker på
når du tænker på et jordskælv
og på terrorister
og på at din mor og far dør.
Og det vil altid være der.

Du er bange for
at blive lam, måske.
Ikke kunne noget, som man
skal kunne og
miste fodfæste og førlighed
og falde, og hvis jeg
tørrer ud
så er jeg lam.

Du frygter måske
at blive blind
og kun se ingenting
og mørke
for resten af livet og
høre stemmer uden
at se dem og
famle i blinde hver dag
og være tæt på
men uden at
kunne røre.
Og hvis jeg tørrer ud
så er jeg blind og
så kan jeg ikke
se det jeg plejer sådan
som jeg plejer.
Skrevet af Nanna Byrgil Foli

Nanna, jeg ønsker virkelig for dig det her bliver dit gennembrud og din chance.
Jeg er så ufattelig stolt af dig ♥
Al min kærlighed, Krille.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar