søndag den 5. september 2010

05092010

 Ja du klapper nevø! Men prøv at klappe når du ik har nogen hænder!



Chancen for fysik bliver færdig uden hjælp? Ganske lille.
( Tak Leo og Mione )

I onsdags var jeg hjemme hos Nanna, vi gamede svampebob, tog i fakta og jeg har spist flere saltemandler end jeg nogensinde vil se i resten af mit liv. Men den egentlig mission var at se Desperate Housewifes season start og gufle så mange nachos som muligt. Ved ikke helt hvad jeg synes om afsnittet men er glad for storylinen med Lynette og jeg håber at Gaby og Carlos aldrig! nogensinde går fra hinanden!
Har desuden lånt en bog af Nanna kaldet "Djævlens lærling" får den næste i serien imorgen. Jeg anbefaler den varmt til jer allesammen

Lørdag tog jeg først ud til bedstemor sammen med mor og andre familie medlemmer for at gøre rent i garage. Der var rigtig mange gamle og spændende ting og jeg har shutgunnet mig vejen til en super sej sabel og en komode så snart min fætter kradser af!  (lad venligst vær med at gøre det lige med det samme)

Efter det tog jeg hjem til Emma hvor vi lavede cosplay, så skatteplaneten, project runway og drak tempt.

Så der ikke nogen der skal komme og påstå jeg ikke kan være kreativ!
( undskyld for alt det jeg ødelagde Emma!)

Senerede trillede vi i biografen sammen med Signe, Pusher, Smølf og THISTED!
Så fin og dejlig
Burp billeder kan desuden ses på Emmas blog.

Vi så Vampire Sucks og jeg gir den 3/5 stjener.
Jeg morede mig kosteligt! Der var masser af fede jokes og den fangede Twilight ånden helt perfekt!

3 kommentarer:

  1. Det lyder som om du har hygget dig :D OG ENDELIG KAN MAN SIDDE FORAN TV'ET HVER ONSDAG AFTEN OG SE DESPERATE HOUSEWIVES IGEN, YEEEEEEEEEEEEES!!!

    Ahahaha, jeg kan godt lide du hjalp med at lave cosplay og samtidig skriver undskyld for at du har ødelagt ting XD Lyder slet ikke foruroligende.

    SvarSlet
  2. uuuuuundskyld for ikke at hjælpe, men skulle gå? <3 håber det gik alligevel!
    Og det lyder som om du har hygget dig! hvor rart ^^,

    SvarSlet