tirsdag den 21. september 2010

21092010

 Nana nananananana


Kender i det når man falder i søvn i timen og blir vækket af læreren?

I denne weekend var det Anime Kita i Ålborg og det var en super fed oplevelse, tak alle jer der var med og især til Sascha og Kenny som vi måtte sove hos 
Emma, jeg og Smølf kørte med Muf derop. Vi kom en tur forbi MacD og drenge nægtede at køre afsted uden GPS... Tøser.

170 km i timen med anonym kører bag rettet!

(nakket fra Sascha)
Det var en rigtig skøn oplevelse, deltog og har vundet eller kommet i top 5 i en del konkurrencer. Vandt også i Magic card hvilket er et spil jeg godt kunne finde på at begynde at spille fast.
 Det var super cosy, hyggeligt og man havde tid til at snakke med ens venner. Vil klart deltage i Kita igen
(kan i fornemme det her indlæg er skrevet i dansk timen hvor jeg lader som om jeg følger med?)

Sascha tog nogen billeder af Emma og jegs Paradise Kiss cosplay. MANGE TAK SASCHA!



Circle meetup i weekeden

5 kommentarer:

  1. Hahaha, du var så sjov da du kom fredag. Total i chock over den hurtige tur XD

    Det var bare super fånny at se dig, som altid! + Du var bare VILDT nuttet som Miwako >w<

    SvarSlet
  2. My reactions when reading this:

    :D
    :D
    :D
    :D
    O___O!!
    ...
    :D
    :D
    :D

    SvarSlet
  3. I wish I could have joined u :'C

    SvarSlet
  4. SÅ NUTTET MIWAKO <3
    Det var en god weekend, og jeg ser meget frem til at se dig igen om snart 8D

    SvarSlet
  5. DET HEDDER KATAMARI DAMACY >:C

    SvarSlet