tirsdag den 28. september 2010

28092010

 Nom nom nom nom nom nom nom nom



På melodien: Nom nom nom.

Jeg: nom nom nom nom nom
Lillebror: ti nu stille
Jeg: dam dam dam
Lillebror: du er så træls
Jeg: tra la la la.

Min lillebror han er nu god nok

Her tilbragt mandag og tirsdag i sengen med selskab af bræksyge, "Supersize vs Superskinny", iJustine.com og tre af Dan Turells bøger samlet i "Storby triologi"
Grunden til jeg læser hans værker er at jeg skal skrive om ham til min dansk-historie opgave. Jeg beundre Dan Turell helt vildt, han skriver fantastisk. Digte som "Pas på pengene" "Jeg skulle have været taxa chauffør" og de 3 digte han har skrevet om sin fars død har rørt mig. Jeg er beæret over at få lov til at gøre hans bekendtskab. Hvis du nogensinde mangler noget at læse så vil jeg råde dig til at give dig i kast med hans ord og hans verden.



Takket være Leo har jeg browset gennem Hellolaces afdeling af brand.




Er så ufatteligt forelsket i babys gamle eventyr print.


2 kommentarer:

  1. hahahahaha, brødre <'3 (siger enebarnet, jajajajja) Hvorfor er de altid så sure når de kommer på skriftform? Hahaha :D

    Ja, Dan er nice. Det er også sjovt at være ved hans grav inde i byen - der ligger altid joints til hans ære... lol..

    SvarSlet
  2. Deres Snehvide print er så fantastisk <3

    SvarSlet