lørdag den 16. april 2011

16042011

You've got nothing to lose. I've got nothing to prove. Except a love for someone just like you




Tirsdag kom Emma på besøg, vi spillede Disney Trivial Pursuit, snakkede, drak te og så Scrubs.
Jeg fik også prøvet lidt af Zelda, Phantom Hour på Emmas DS.


Jeg fik kun spillet de første 15 minutter af spillet men jeg vil gerne prøve det igen og jeg overvejer at købe det til min egen DS!

I dag har jeg været til fødselsdag hos en af mine venner fra 3.G. Det var en super hyggelig aften med snak, gensyn med gamle venner og snak med nye selvom vi kun var en 10 stykker. Jeg er glad for at jeg kom afsted


Jeg har desuden fået lavet et nyt banner og layout til min blog. 
Hvad synes i? Jeg er selv ret stolt over det!


Sidst men ikke mindst er jeg kommet til season 3 i Jersey Shore.
Forhåbeliget stopper i ikke allesammen med at læse min blog nu!
Jersey Shore er en variation af Paradise Hotel, bare amerikansk, uden regler, skam og eliminationer
Jeg elsker det.

Jeg er 100% team Jwow og Snooki.


Hvordan går det med jer?




4 kommentarer:

  1. Kan virkelig godt lide dit nye design :D det er rigtig pænt og enkelt. Classy ♥

    SvarSlet
  2. Hvis du køber en DS kan du købe et Edge-kort dertil - så kan du downloade spil fra nettet og lægge dem over på din DS. Gratis :'D

    Hvem har lavet din banner tegning? Den er vildt nuttet :D

    SvarSlet
  3. Sascha altså, skal du gøre hende til en crimerider? òÓ

    og vi skal snart chille igen med Scrubs, du gjorde mig lykkelig da du havde forberedt hyggekrog <3

    SvarSlet
  4. I Love your layout! <3
    the picture is so cute! >w<

    SvarSlet