mandag den 9. maj 2011

09052011

 Jeg kan vise dig alt, denne strålende verden
~ Et helt nyt liv



Jeg bestod AT


I denne weekend blev svs-con afholdt i Herning.
Det har været en crazy, underlig men helt igennem vidunderlig weekend.



Lørdag trak jeg i Vejen til El Dorado cosplayet igen sammen med Emma og Tøsen



Liv nævnte os på hendes blog)

Vi fik masser af komplimenter og der var folk der ville tage billeder af vores cosplay. 
Feels good man!

Hipster Chell.

Der var særligt 3 "gruppers" cosplay der fik mig til at gå amok.

Mie, Aybike og Louise lavede det fedeste Panty & Stocking cosplay.

Line og Louise i deres Tangled cosplay

og sidst men ikke mindst var der (wait for it)




En skønheden og udyret gruppe!!


Tror Emma endte med at sige "Så styr dog dig selv Kristine!" 4 gange de 5 minutter actet varede.
(Jeg sad slet ikke og tudede, overhovedet)
My world, i dont even. So good, so good, it was so good.


Soooooo goood.

Tak for en fantastisk weekend både gamle som nye.
I er dejlige!


5 kommentarer:

  1. WAT IS THIS, tænkte jeg ved Ovaries-gif'en.

    I var awesome indeed.

    SvarSlet
  2. Hahaha, jeg elskede alle dine tan-lines i dit Chel cosplay :'D Men I var stadig lige så seje i det som sidste gang!!

    SvarSlet
  3. Eii, og så opdager jeg først når du skriver på min blog at du osse har en.. Haha, fail <3

    Syntes dit Chel cosplay var super, alt den maling. Det var vildt, haha XD

    Tak for en god con <3

    SvarSlet
  4. aaah!! jeg er så glad for at du kunne lide vores cosplay <3 <3 <3 herp

    og den Dr. gif der xD love

    SvarSlet
  5. Dit vejen til Eldorado cosplay var fedt! Nåede desværre ikke at sige det face to face..

    Og tusind tak for ordene om vores Skønheden og udyret cosplay!

    SvarSlet