fredag den 29. juli 2011

29072011

 When you try your best, but you don't succeeds.



Den. 26 var jeg inde og se Harry Potter med  Emma og hendes kæreste Smølf!
Selvom jeg har været inde og se den 3 gange, må jeg stadig sige den er fantastisk og jeg er ikke blevet træt af den endnu!

Desuden fik jeg en souvenir fra hendes tur til Vietnam som du kan læse om her.

Det er en håndlavet æske af en art med et super sødt mobil vedhæng indeni!

D.28 var jeg til Game Cube spilleaften hos mine venner Jakob og Louise hvor Silas også dukkede op.



Vi spillede Mario Party 4 (som er pissesvært) Super Smash Brothers og fik spist en masse chips.

Jeg håber jeg ser en stor del af jer der læser min blog til J-fash meet imorgen i Århus!



2 kommentarer:

  1. ... giv mig min gamecube tilbage :C

    SvarSlet
  2. Åhh, nørde hygge er noget bare super dejligt og afslappende ♥

    Og jeg glæder mig til at se dig i morgen :D + Blive grillet i loli, høhø.

    SvarSlet