onsdag den 17. august 2011

17082011

 To the right, to the left. We will fight, to the death
 ~ This is war



Så er det sidste år på Silkeborg Gymnasium skudt igang. 
3.G her kommer jeg!


Det er umiddelbart rigtig hårdt, men det hænger i store træk sammen med at jeg igen skal vende mig til at se over 1000 mennesker hver dag. Selvom jeg ikke har nogen direkte relation til alle eleverne deroppe skal jeg stadig forholde mig til dem når jeg går fra klasse til klasse, står ved bussen og er i kantinen.
Men jeg ved jeg kan klare det! Der er kun en vej og det er fremad!


Jeg har fået den sejeste gave nogensinde af Sofie fra min klasse, på den første skoledag.
Hun har været i Skotland i ferien og hun tog en freaking Dalek med hjem til mig!

Exterminate, Exterminate, Exterminate!
(Giffet er pisse fedt lavet, man kan overhovedet ikke se jeg selv har lavet det!)

Hun har desuden lavet en vlog hvor i kan se den super freaking seje indpakning (Du kan også bare se stilbilledet) og hun nævner jeg er sød




1 kommentar:

  1. Jeg kan satme godt forstå dig - at gå fra at chille derhjemme og så til at være omgivet af SÅ mange mennesker..omg :c

    SvarSlet