tirsdag den 13. september 2011

13092011

 En verden udenfor blev min



Jeg er kommet ind på Pottermore!


Jeg havde ikke regnet med at ende i Ravenclaw, men jeg har på ingen måde noget imod det 
Hvis i ikke har ansøgt mig derinde endnu hedder jeg SeekerWaltnut103 (eller Søgervalnød om man vil)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sidste uge skete der noget fantastisk. Jeg havde ikke penge nok til at deltage i Anime Kita, men bag min ryg arrangerede Emma at hende, TøsenSaschaSabrinaLouise og Smølf alle gav penge så jeg kan komme med til Kita alligevel.
(Jeg håber virkelig jeg ikke har glemt nogen)


Tak guys. Det er åndssvagt sødt af jer og det er fantastisk at vide at i tænker på mig.


~~~~~~~~~~~~~~~~


3 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke, hvorfor jeg tænkte "sukkervalnød". Det vil jeg kalde dig fra nu af.

    SvarSlet
  2. Det var godt nok også mange penge jeg skulle donere - SÅ DU HAR BARE AF AT VÆRE GLAD :C
    Ej, hihi - glæder mig bare til at se dig ♥

    FOR EVER BLOGGING IN PUBLIC!! \m/
    Hæhæ, du havde ikke bukser på i din video - FRÆKT
    + Årh, Askepot c':

    SvarSlet
  3. Vi kan da ikke undvære dig til Kita! :D <3
    Glæder mig til at se dig søde

    SvarSlet