søndag den 30. oktober 2011

30092011

 Je crois que mon coloc veut me serrer


I onsdags tog jeg til Aalborg for at tage på studiepraktik på IVA (Det informations videnskabelige akademi/bibliotekar uddannelsen)

Jeg mødtes med pigerne i Kennedy siden vi havde aftalt at tage hjem til Louise og spise.


Sabrina er sådan en skat

Emma talking about serious buisness



Billederne er taget af Tøsen

Jeg fik den sødeste fødselsdags gave af Sabrina, siden hun ikke kan deltage i min fødselsdag.
En halskæde med et lille timeglas i, den er super classy! 

Torsdag tog jeg første gang ud på studiepraktikken og det er så ufattelig meget det jeg skal.
Bibliotekar uddannelsen, her kommer jeg!
Om aftenen så Louise og jeg BBC Sherlock og det nye afsnit af Americas next top model mens vi drak te.

Fredag var jeg med Louise i skole inden jeg tog hjem. 
Jeg savner alle jer dejlige piger, J-popcon må gerne komme snart!



3 kommentarer:

  1. synes vi skal tage til Ålborg og hygge noget mere C:

    SvarSlet
  2. Why u no invite me :C

    Men hold op, hvor er det bare rart at du er 100 % sikker på hvilken uddannelse du skal videre med efter STX :D Må være en dejlige mavefornemmelse!

    SvarSlet
  3. J-pop må gerne komme snart :)
    Men det er altså lidt øv du kunne lide gaven ;) kunne godt selv have dyrket den haha :D selv tak for gave <3

    SvarSlet