mandag den 5. december 2011

0505122011

 You're just good company



I lørdags var der lolita meet-up i Århus da det var International Lolita dag.

(Taget af  Emma)

Breaking out ma moves


(Det her er et af mine yndlings billeder fra weekenden)


(Taget af Frederikke)

Jeg havde min nye kjole på, men jeg har desværre ikke fået nogen ordenlige billeder af mig i den fra den dag endnu! (Mit liv og mine valg er så spændende)
Tak for en hyggelig dag piger!

Edit da Sascha kom hendes billeder på J-fashion.











5 kommentarer:

  1. I er bare så seje med alle jeres kunstmuseums meet up der ovre i Jylland :C
    - du' bare så sød <3

    SvarSlet
  2. Nåårh, du er så sød til at stjæle billeder :D ♥

    Og jeg er stadig helt dazzled over hvor flot den nye kjole sidder på dig!!

    SvarSlet
  3. sexy-pic time! Og jeg fik rent faktisk lige kigget dit gamle indlæg igennem fra din fødselsdag.. og den der video til mig, hvor du er stolt over at du bare slet ikke græd.. ALL LIES!

    SvarSlet
  4. Jeg sidder bare og loller over Emmas kommentar. Yep.

    SvarSlet
  5. Astrid ser så skræmmende ud på det sidste røg-billede :'(

    Du er smuk og dejlig og jeg er glad for du havde en god dag :D

    SvarSlet