lørdag den 14. januar 2012

14012012

 I wish that i  was special, just like you, but i'm not



Gæt hvem der endelig har fundet sit kamera kabel? Ce moi!

Så her er nogen billeder fra den 24. december.

Jeg har et ansigt


Et flot "whatlehell" face fra min søster


We had a christmas tree you guys!

Ingen jul uden Disneys juleshow

Min mor gør mig arveløs hvis hun nogensinde ser jeg har taget det her billede.

Tilbage i nutiden, vil jeg dele et lille stykke af mit essay til på mandag, siden jeg selv synes jeg er herre sjov.

Emne: Sproglig åbenhed og sproglige fordomme.

"Ingen dansker behøver at tænke meget længere tilbage end 2009 før vi kommer til det pinlige mismask der var Anders Fogh Rasmussen i officielt udenlandsk embede hvor han på sit, ganske gebrokne engelsk, mente at ”danmark alså should be teken seriousle in de big world”. I dag er Anders Fogh Rasmussen general sekretær i Nato, så de sproglige miraklernes tid er åbenbart ikke ovre endnu"


4 kommentarer:

  1. NATO skal staves med stort! >:C who's the grammar nazi NOW?! (du har et flot ansigt. ja du har så)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker billedet af din mor xD

    - Og ja.. NATO staves med stort <__>

    SvarSlet
  3. Jeg elsker når du har et ansigt :D <3

    SvarSlet
  4. Fantastisk at du igen kan bruge dit kamera :D
    Og hvor var jeres juletræ bare lille, buttet og nuttet :'D

    SvarSlet