søndag den 26. februar 2012

26022012


Fredag d.17ende tog Emma og jeg afsted med bussen til Aalborg hvor smukke Louise hentede os.
Vi tilbragte fredag aften hos Louises mor, hvor vi snakkede, så Tron og gennemhyggede.

Lørdag tog vi ud til Louises far, da der om aftenen var fødselsdag for Sascha og Astrid!
Begge piger blev glade for de gaver jeg gav dem, særligt Astrid!


Astrid fik også en Lolita kjole hun havde ønsket sig i 3000 år.

Liv og jeg trøster tude Astrid 
(Billeder er taget af Dorte)

Sabrina tog de sejeste 'rigtige' billeder af festen!



Sascha fangede som altid stemningen til festen rigtig godt!




Tak for en fantastisk dejlig aften allesammen!!

Søndag tog Emma og jeg hjem efter vi havde hjulpet med at gøre rent.

3 kommentarer:

  1. Du er herlig ;D og vi er bosses til at trøste.

    SvarSlet
  2. JEG ELSKER BARE JERES GAVE TIL MIG SÅ MEGET ♥

    Tak fordi du ville vise dit skønne ansigt til festen og endnu engang tak for at hjælpe med oprydningen bagefter :D

    SvarSlet
  3. Åh hvor ville jeg gerne have joinet jer ; v ; (Og I må ikke få Tardis til at tude, det er strengt)

    SvarSlet