lørdag den 21. april 2012

21042012



London dag 2!
Torsdag stod vi tidligt op og tog afsted til Millinium Bridge.




Liv smiler som en lille engel på le bridge. På broen mødtes vi med Livs veninde Josefine.

Josefine arbejder som au pair i London, så vi havde guide på!

Siden Globe Theater er lige ved siden af Millinium Bridge gik vi derover

At stå udenfor og at gå ind er næsten det samme ikke? Nej? Okay.

Bagefter besøgte vi et af de steder i London, hvor de filmede dele af Harry Potter! 

Derefter tog vi til
Du læste rigtig, Baker Fucking street! Mere præcist 221B Baker street!

Verdens længste kø, som vi selvfølgelig stillede os i uden at tjekke om man kunne købe biletter i døren (Det kunne man ikke, de skulle hentes i butikken ved siden af)

But then! We got inside!




På museet var der de mest skræmmende, men samtidige ret sjove dukker. Fordi pigerne og jeg er 3 år gamle efterabede vi dem.

Er jeg den eneste der synes Astrid ligner en Pikmin?

Hvis du finder dig selv i London vil jeg sige museet er 4/5 stjener værd. Biletten kostede 4 pund (tror jeg) og vi brugte 2-2½ time derinde.


 
Baker Street station synes jeg er en af de pæneste i hele London! Efter Baker Street tog vi til Oxford Street hvor vi shoppeloppede i blandt andet Primark. Hvad jeg har købt må i vente med til senere!
Efter Oxford spiste Astrid, Liv og jeg aftensmad med Josefine på Sunset inden vi skiltes og tog tilbage til hotellet. Liv og jeg så på uret, den var 19:10 og vi gik i panik. Hvorfor gik vi i panik spørg du?
Fordi vi havde biletter til, wait for it, wait for it, LEGALLY BLONDE!!!
Tilbage til panikken, showet begyndte 19:30 så Liv og jeg løb ud af hotellet, Liv råbte "Taxi!" vi kastede os ind i taxien og sad i teateret 19:27.
Vi måtte desværre ikke tage billeder i teateret.

Da vi købte biletterne var jeg meget bekymret om hvorvidt den britiske udgave af Legally Blonde ville kunne leve op til den amerikanske med Laura Bell Bundy som jeg elsker, men det kunne den! Alle skuespillerne var fantastiske, musikken og timingen samt kulisserne var lige i øjet.
Jeg er rigtig glad for at jeg fik oplevelsen af en ægte West End musical med hjem i bagagen.

Stay tuned, for dag 3 er på vej!
(Alle billederne er ps taget af Liv)

2 kommentarer:

  1. HAHHAHA ELSKER SLUTNINGEN. Den gif er så fitting på hvordan vi var, hahah!

    SvarSlet
  2. Hvor er I søde :'D

    Og rigtig fedt at du også fik set en musical imens I var der :D

    SvarSlet