onsdag den 7. november 2012

07112012

Hej fremtids Kristine. Lad os lade som om der ikke igen er gået næsten en måned siden du sidst bloggede.

Hej allesammen!
Så er Kita 12.2 overstået!
Jeg tog hen til Kristina efter skole for at hjælpe hende med hendes korset, hvorefter vi fulgtes hen til Kita.
Efter vi havde tjekket ind tog Tøsen, Sidsel, Kristina og jeg ud at spise aftensmad på Bogø.
Min mad var desværre ikke særlig lækker, men det er okay da selskabet vejede helt op for det!
Vi tog tilbage til træffet i tide til introduktionen!

Sabrina knipsede det her tender moment mellem Louise og jeg.

Efter introduktionen var der holdquiz, hvilket er noget af det bedste ved Kita!

Taget af Sabrina
Jeg kom i top 10, hvilket betyder jeg fik en pakke toftypops 

Kort efter holdquizzen tog Tøsen, Sidsel og jeg hjem til Casa de Krima for at sove.
Sidsel sov hos os da hun havde taget en for holdet og snuppet vagten til Kita fra 4-8 om natten.
Seje Sidsel.

Lørdag morgen stod Tøsen og jeg op og gjorde os klar. Hende i Katamari og jeg i mit Sophie fra Det levende slot, hvilket er det cosplay jeg snakkede om tidligere her på bloggen (og der kommer ordenlige billeder længere nede)

Tøsen og jeg tog hen på connen hvor vi deltog i Let's Move It konkurrencen


(Billeder taget af Sabrina)
Det var en konkurrence Emma vandt suverænt.

Hen mod middag var Sabrina så sød at tage mig ud og tage et par billeder.
Disse vil efterhånden blive lagt på deviantart.

Jeg er så stolt af mig selv og det cosplay. Det er i min mening noget af det bedste jeg har lavet!
Tusind tak til Emma for rigtig meget hjælp med kostumet.

Noget af det bedste ved Kita var dog da Sascha pludselig dukkede op allerede klokken 16.
Det var SÅ dejligt at se hende igen, og jeg har savnet hende rigtig meget mens hun har været væk i England.

Om aftenen deltog jeg i hold quizzen på samme hold som Maibritt.
Vores hold kom på anden pladsen, hvilket ikke er helt skidt
(Billede taget af Sabrina)

Lørdag til søndag overnattede Louise hos Tøsen og jeg.
Søndag morgen tog pigerne og jeg ned i Aldi og købte for mere end 100 kroners slik, hvorefter der blev dovnet igennem.

Tak for en rigtig rigtig god Kita allesammen!
(Tyvstjålet fra Sascha)



4 kommentarer:

  1. Jeg elsker, hvor god du er til at færdiggøre dine sætninger *hint hint* lol :-D

    SvarSlet
  2. det er okay du ikke er så god til at blogge <3 du er med i stort set hver af mine indlæg. Kitaøøh

    SvarSlet
  3. Tak for en hyggelig kita-weekend :D <3

    SvarSlet
  4. Tak for en dejlig weekend :* <3

    SvarSlet