mandag den 19. november 2012

19112012


I mandags var jeg hjemme hos Emma, da hun lokkede mig med te, jordbær chokolade og Klokkeblomst. Jeg er et svagt svagt menneske.
Vi så Vingernes hemmelighed og den var bare SÅ GOD!

Græd muligvis en lille smule til sidst.
Fairies filmene er noget af det bedste lavet i nyere Disney tid.

Tidligt lørdag morgen kom Hana på besøg!
Det var rigtig rigtig dejligt at se hende igen, siden jeg ikke har set hende siden sommerferien!
Vi fangirlede og gennemhyggede.
Lørdag aften var vi inde og se Skyfall

Filmen var så meget bedre end jeg havde forventet. Var underholdt, forundret og fortabt i farverne, historien og musikken.
Filmen var vidunderligt skruet sammen, jeg vil virkelig anbefale den varmt til næsten alle!

Søndag morgen tog Hana hjem, og jeg tog ud til havne kvarteret hvor jeg var assistent på et DKos photoshoot med Louise som medassistent og Sascha som fotograf.



Billederne blev rigtig flotte, også selvom de stakkels piger frøs noget så meget!


2 kommentarer:

  1. godt du har haft en god weekend <3 og ja, Skyfall var bare så god! Glæder mig sindssygt til at se billederne :'D

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre hvad du har lavet i weekenden - syntes det er lang tid siden vi har snakket? :D

    SvarSlet