torsdag den 20. december 2012

20122012


I tirsdag (eller onsdags) var jeg til midnats præmieren på Hobbitten!
Jeg var inde og se den med EmmaTøsenLouise og Smølf!
Vi var inde i den største sal som var fuldstændig fuld!


Jeg synes filmen var rigtig rigtig god, og jeg vil klart anbefale andre at tage ind og se den!


Fredag var der julefrokost hygge hos Louise og Casper!


Billede taget af Sabrina!
Det var en rigtig hyggelig aften, og jeg vandt over Emma i pool!

Søndag klokken fem kom Smølf rullende ind af døren til Casa Krima.

Babu havde været ude og fest og var en sød lille fuldermus.

Lørdag holdt Tøsen og jeg hyggefødselsdag!
Der var boller, kakao og masser af kage!

Billede stjålet fra Sascha.

Tusind tak for alle de gaver jeg fik og det gode selskab.
Jeg er så taknemmelig for jer allesammen!


Efter fødselsdag og pizza spisning for os allesammen blev Louise og så julekalender sammen med Tøsen og jeg.

Søndag gjorde jeg rent på mit værelse, og jeg fandt denne lille guldklump.

Jeg har altid været en charmerende dazzlebaby.

2 kommentarer:

  1. Tak for hyggelig julefrokost :D

    Det var ærgerligt, at jeg ikke kunne komme til jeres fødselsdags-eftermiddag. Men godt I hyggede jer <3

    SvarSlet