mandag den 4. februar 2013

04022013


D.25ende februar fik jeg besøg af verdens sødeste pæneste Pernille. Hun var hos mig fra fredag til søndag. I den tid så vi Once Upon a Time, hyggede og havde det rigtig rart. Vi fik endnu tid til at shoppeloppe lidt!

Hvis du kigger på Pernilles blog kommer der sikkert snart en eller to video op, da Pernille er en bette beauty blogger ;)

Tirsdag d.29ende tog jeg afsted til Herning hvor jeg endnu en gang skulle stå på uddannelsesmesse.

Vi blev indlogeret på det fedeste hotel! Jeg havde en kæmpe dobbeltseng, et lækkert stort badeværelse, egen fladskærm med masse af kanaler og en skøn morgenbuffet!



Jeg er glad for at jeg sagde ja til muligheden for at tage med på messerne, da det har udvidet min horisont og gjorde at jeg har været tvunget til at tage stilling til en masse samtaleemner samt fået mig til at indse hvor meget jeg egentlig elsker min uddannelse.

1 februar var der genopstartning på IVA.
I weekenden var jeg til bogudsalg på Aalborg hovedbibliotek sammen med Emma hvor jeg fik disse tre skønheder med hjem for 30 kroner.



Derudover har jeg i løbet af weekenden præsteret at se de to første sæsoner af Adventure Time. 
Det er en serie jeg uden tvivl vil anbefale til de fleste! Den er virkelig original i sit udtryk og den har nogen skønne storylines!



2 kommentarer:

  1. Elskerelskerelskerelsker adventure time!!!

    Og billige bøger = <3

    SvarSlet
  2. Er ret stolt over at du tog til messe <3

    Billige bøger :D *misundelig*

    SvarSlet