onsdag den 13. februar 2013

13022013



I torsdags var jeg for første gang inde som bloddonor i Aalborg. Jeg har været før i Silkeborg, så selve oplevelsen var ikke så ny! Det var en rigtig rar oplevelse, og den sødeste sygeplejeske nogensinde var hende der proppede nålen i mig. Hun var så behagelig at være hos!

Lørdag morgen samlede jeg Cecil op på Aalborg station!

Vi gik dog ikke direkte hjem til mig, men istedet til Anime Kitas general forsamling hvor jeg officielt blev valgt som bestyrelses-suppleant hvilket betyder at jeg er med i både planrådet og bestyrelsen i Anime Kita!

Efter mødet tog Cecil og jeg hjem til mig hvor vi hyggede et par timer inden vi tog ud til Louise for at spise aftensmad og derefter videre til Kristina for at fejre hendes svendegilde!

Det var en rigtig hyggelig aften selvom jeg ikke var i super meget fest humør.
Jeg er rigtig stolt og glad på Kristians vegne over at hun nu kan kalde sig svend!

Dagen efter tog vi til Saschas fødselsdag hvor Sascha havde bagt lækker kage.

Tidligt mandag morgen tog søde Cecil hjem til København igen, men det var rigtig dejligt at have ham på besøg så længe som det nu varede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar