tirsdag den 12. marts 2013

12022013


Tilgiv mig sundhedsguder, thi jeg har syndet.
I tirsdags var jeg på MCdonals med Alex og Nanna fra min klasse, det var rigtig hyggeligt siden de er nogen af dem jeg bedst kan med fra min årgang!

Lørdag var jeg sammen med Emmanemma og Julie!

Det var egentlig meningen at vi bare skulle på Burger King, men så havde vi pludselig brugt over 4 timer i byen.

Jeg fik købt de har pæne, dejligt, smukke Mummi sko!

Efter byen tog vi hjem til Emma, hvor Morten også var.

Morten havde taget sin Wii U med, og den var rigtig sjov at lege med!

Om aftenen efter aftensmaden så vi Les Miserables, og knep mig i øjet den var trist og smuk og urgh.


Jeg forstår godt den har vundet alle de Oscars den har vundet!

3 kommentarer:

  1. hyggeligt :) Det lyder som om du virkelig fik hygget dig :)

    Check mig ud?
    Cherrydunia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha, kender det SÅ godt! "Jeg skal bare liiiige hente en mascara... hov, hvordan kom jeg hjem med 3 poser tøj?"
    Skoene er super søde :D

    SvarSlet
  3. Les Mis. LES MIS. Jeg tuder endnu en gang.

    SvarSlet