tirsdag den 7. maj 2013

07052013


Så er SVScon 2013 overstået.

Fredag tog jeg afsted fra Aalborg i bil sammen med Sascha, Kenny og Kristina. Vi ankom til connen omkring kl 16, tjekkede ind og fik vores ting i sovesalen.
Jeg brugte mest af alt fredag på at chille og hænge ud med venner.
Det var rigtig dejligt at se så mange af mine venner igen!

Lørdag havde jeg mit Bloom fra Winx Club på med EmmaTøsen og Louise som mine medfeer!

Det her er indtilvidere det bedste billede der er kommet online af mit cosplay!

Disney billede feels over Mette og Annes Kamikaze Girls cosplay!

Søde Sidsel babs

Jeg startede dagen med at afholde mit første event nemlig Lolita Loppemarkedet der igen i år var en stor succes!


Derefter afholdte jeg mit event "Kom til kort" som var en quiz og til sidst et panel omkring DKos.



Panelet var rigtig velbesøgt og jeg er så positivt overrasket over det feedback og den opbakning vi fik!
Efter panelet smuttede pigerne og jeg ud og tog nogen billeder med Sabrina og jeg skiftede til civil!


Jeg brugte resten af dagen sammen med venner og jeg knyttede et meget tæt bånd til Franciscas alcapa


Cosplay showet var efter min mening rigtig godt og der var flere acts der overraskede men INTET SÅ MEGET SOM MORTENS FRIERI TIL MABRITT!
Jeg er så glad for at jeg fik set det "live", det er noget af det sødeste jeg længe har set!

Søndag blev igen tilbragt i civil.

Lea og Sabine gav mig de vildeste feels.


Ellers deltog Emma, Morten og jeg i Hobo cosplay hvor vi vandt!

Vi lavede Lumier fra Skønheden og udyret med Emma som model


og vi klædte i anden rundte Morten ud som Den lille havfrue.


Gæt en gang hvor vi fik vores inspiration


Ellers blev der sagt farvel (ogdervarendervarsærligsværatsigefarveltil) og Kennys dyt kørte hjem til Aalborg igen. Denne gang med le Junder som ekstra passager på bagsædet!

Tak for en dejlig SVScon! Vi ses næste år

2 kommentarer:

  1. I var altså nogle fine stripper-glimmer-feer ♥

    Og du er altså så sej for at være så aktiv i hele animu miljøet :D Keep being awesome, Kristine!

    SvarSlet