torsdag den 14. januar 2010

14012010


Dem der påstår jeg ikke kan være kreativ kan godt tage det tilbage nu! (Hvertfald lidt)

Jeg mener at kunne erindre at jeg har omtalt min shopping/hyggetur med Aldina, hvis ikke kommer det her;
Vi var hos tandlægen, matas, h&m og føtx, party party xD
Jeg købte denne helt helt fantastiske parfume jeg har ønsket mig i evigheder


Den dufter helt helt fantastisk og skønt
Der røg også nogen pandebånd, hårspray og en t-shirt i kurven, jeg havde helt glemt hvor dejligt det er at shoppe!

Idag havde vi en mellemtime på gym, jeg elsker mellemtimer, helt seriøst!


De dejlige damer på billedet går dog ikke i min "klasse" men lad mig med stolthed præsentere!
Fra venstre mod højre
April; 1.C hun er en dejlig lille bedårende dame der også går i Gjern, hun er et styks fantastisk menneske og god veninde! Derudover deltagere hun i mine fransk timer som et interlektuelt hovede der forstår langt det meste! Win i tell ya
Signe; 1.D Sød sød skønherlig pige jeg brokker mig meget over at jeg ikke har mødt før! Hun er gøgler med stort G og har matematik med mig. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme til at komme til at kende hende bedre
Sabrina; 1.C Endnu et hovede der dukker op i mine fransk timer, vi er vokset op i samme flække og har leget lidt som børn. Hun er skøn, anderledes og fuld af genial humor

Desuden er det måske lidt åndssvagt at skrive det her, men der er 3-4 sødt udseende personer i min klasse! Det er så skønt at have eyecandy!
Jeg elsker at tulle i min egen lille indre drømme verden hvor langt de fleste synes jeg er bedårende og gerne vil have noget at gøre med mig.. Ikke fordi jeg ikke kunne bruge en kæreste, det er alligevel så længe siden jeg sidst har haft en at jeg ikke engang vil begynde at regne på det.

See ya guys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar