onsdag den 13. januar 2010

Im still here?




Jeg nyder at være i min nye klasse og det føles som om tingene i mit hovede stille og roligt falder til på plads.
Der er stadig meget rodet, fair enuff og indrømmet, men det hjælper at jeg tilbringer hverdagen sammen med fantastiske mennesker og en dejlig klasse der er mindst ligeså mærkelige og nørdede som jeg er!



Jeg er også stille og roligt begyndt at bruge makeup (og ja, ordene stille og roligt vil komme ofte .P For det er sådan alt foregår ligenu i mit hovede) Det går ganske godt fremad med hjælp fra søde Line og hvem der ellers ønsker at ytre sig xD Her den anden dag fik jeg faktisk frembragt det her!



Jeg skal nok ende med at blive lækker... Eller hvad man nu siger xD

Det sidste billede vil jeg dekidere til Fransiska som ikke engang læser min blog, men jeg holder rigtig forfærdelig meget af det pigebarn. Hun er altid så glad og fantastisk.



(og ja, jeg har bryster hvis du ikke vidste det..)


Over and out i tell ya


Ingen kommentarer:

Send en kommentar