tirsdag den 29. juni 2010

29062010

 ♫♪♫♪♫♪♫♪♫

Har slidt som en hest de sidste 2 dage. Vi har anlagt terrasse og gangstier i vores have og det har været vireklig opslidende hårdt arbejde. Men nu er vi færdige for denne omgang!!

Vil aldrig se en sten igen i mit liv! Fik dog herremeget ros for at være udholdene, hårdtarbejde og hurtig
Som belønning har jeg lige fået en bunke jordbær! Så livet er ikke helt ringe alligevel

De næste par dage bliver forhåbeligt fyldt med farver, gode venner og glade øjeblikke! Håber jeg husker mit kamera.

Fandt denne lille comic der minder mig ret meget om mig selv.

Hehe

Er over and out for denne gang!
Sing like no one can hear you, dance as if its your last day on earth

2 kommentarer:

  1. Du burde da melde dig ind i tømrerfaget, det er total godt håndværk ;D

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at du kommer <3

    SvarSlet