torsdag den 1. juli 2010

01072010

 I heard it say, that people come into our lives with a reason. Bringing something we must learn


Hey there everybody!
De sidste to dage har været meget dejlige og fri for sten! Igår tog jeg ind i byen sammen med Aldina og Sabrina fra min gymnasie klasse.
Vandet i springvandet var blåt! Så sejt!
Aldina fik købt en jakke og nogen super lækre støvler!
Efter byen tog vi hjem til Sabrina hvor vi (læs: jeg) så Sex and The city og spiste pizza.

Dagen efter stod den på playdate med søde Dorte! Den orginale aftale var eventyrere på genbrugs eventyr, så skiftede det til photoshoot og til sidst endte det som shopping tur
Via telepati dukkede vi begge op i Gyaru inspirede outfits for at lufte de blege vinterben!
Vi tog på slotsholmen for at tjekke location ud til Slotsholm træffet den 17.
Er det ikke det flotteste træ i nogensinde har set? Det lignede en gigantisk hånd der rakte mod himlen og solen.

Efter det tog vi på sunset og på genbrugs jagt
Dorte is a one tough  teenage drama queen
Vi var også i en antikvitets forhandler. Det var helt vildt sejt og Dorte fandt det (næst) flotteste smykke i hele butikken.
Tak for en skøn dag

Tog ind på togstationen bagefter da Sabine kom til Silkeborg for at hænge ud med Lea! Mega win! Ventede i evigheder på stationen da Sabines tog var forsinket men hun kom!
Fik et rigtig rigtig dejligt kram, lidt snak og en bog (som jeg har lånt) inden jeg blev nød til at skynde mig afsted.

Hun gad ligesom ikke blive taget billeder af vel

Sidst men ikke mindst til den vigtigste del. Indkøbene!


Bog med titlen "hvad sker der på højen" det er en pege bog for børn og skal læse den med mit barn når hun engang bliver født.
To smykker fra h&m, ring og hårspænde
Falsk pels fra genbrug
Pink gosh makeup. Gave fra Dorte
Lille broche flaske ting fra antikvitets handleren. Det er et smykke og en perfume flaske. Blev forelsket med det samme jeg så den

Bogen jeg lånte af Sabine. Glæder mig rigtig meget til at begynde at læse den!

Den 3 drager jeg til Mors for at besøge Marie-Louise så nu får vi se om jeg får tid til at opdatere.
So long my darlings!

3 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle rigtig hyggelige dage :D
    Jeg glæder mig rigtig meget til meetup'et i Slotsholmen >w<

    Det er nogle dejlige ting du fik fat i! :D Især pelsen, jeg elsker hvad pels! (fake eller ej)

    SvarSlet
  2. Aaaw det ser dejligt hyggeligt ud med shopping and stuff ;w;

    -NOO PICTURES OF MEEE!!! XD Hate it. Can't help it. XD
    -uug du har taget bilede af min dejlige og <3 =w=

    SvarSlet
  3. det er godt du har hygget dig mens jeg har været på Roskilde :3 og hold da kæft med terassen Ö but hey, vi skulle hænge ud snart med okkels? Før d. 17. selvfølgelig <3

    SvarSlet