søndag den 12. september 2010

12092010

 When you dream, theres a chance you'll find a little laughter or a happy ever after 



( at tegne er aldrig det jeg har været bedst til.. Teenage dream)

I dag har jeg været sammen med Dorte. Tog hjem til hende her tidligere i dag, vi har set masser af Disney Channel, Devil Wears Prada og jeg har spildt torskerov ud over mig selv. Forstår efterhånden bedre og bedre hvorfor Dorte kalder mig hendes lille tard.
Tak for en hyggelig dag du kære

Min paryk kom trillende ind af døren her den anden dag og fik endelig prøvet den på i dag. Webcam billede er ikke det bedste og parykken ser bedre ud i virkeligheden men vil nu dele det alligevel!


Er blevet virkelig genforelsket i Elverfolket. Har fundet en side hvor serien kan læses online (godt nok på engelsk, men hvad kan man gøre) Er glad for at opdage hvor mange af mine venner der faktisk bryder mig om serien!
Ilder og Leetah har altid været et af mine yndlings par
( det synd jeg ikke er neger hva Dorte )

I'm a thousand miles away
But girl, tonight you look so pretty
Yes you do
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
I know times are getting hard
But just believe me, girl
A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
You be good and don't you miss me
Two more years and you'll be done with school

6 kommentarer:

  1. hvor er du sød *tegning haps!!* like.. glæder mig til at danse med dig<3

    SvarSlet
  2. HAHA, torskerovn. Du er så dejlig :'D

    OG DAMN, NICE PARYK! CAPS!

    SvarSlet
  3. Havde lykkeligt glemt dit stunt i min mors køkken <3 Haha XD hvor jeg dog elsker min tard <3

    uuuh Den paryk er yummy! Glæder mig til at se den med pandehår in action!

    Glæder mig bare generelt til på fredag <3<3

    SvarSlet
  4. You're harmony to the melody - it's echoing inside my head <3
    A single voice above the noise and like a common thread, uh, you're pulling me <3

    SvarSlet
  5. waaay har ikke været updateret i folks blogs de sisdte to uger, så kommer lige snigende med en kommentar. XD

    -Uuuh glæder mig så meget til at se jeres cosplay! ;w; Det biver så feeedt! <3
    UHuhuhuhuhuh ELVERFOLKET FOR THE WIIIN! ;W; Jeg elsker seriøst også den tegneserie.. og og og Ilder er så seeej ;w; <3 love

    SvarSlet