lørdag den 6. november 2010

06112010

Sæt dig nu og skriv, se det store perspektiv du ku jo rører folk og ændre verden  


Jeg er endelig (næsten!) færdig med DHO! Sådan!
Har stort set ikke forladt mit hus siden i onsdags, kun for at tage på biblioteket og til tandlæge.

Det her er mit arbejdsværelse.

Hr. Printer og Hr. Varmeblæser har været utrolig gode til at holde mig med selskab. Tak guys!

Er ligesom Liv begyndt at genlæse Harry Potter bøgerne inden præmieren. Er nået halvvejs gennem nr. 3 og har snydt og lånt nr.4 på lydbog.

Er "endelig" nået op på 5 celebrity mænd jeg synes er lækre. Tænkte at hvis i ikke i forvejen synes jeg er for dum at høre på er chancen for at i ikke gør det nu rimlig stor. Jeg tager chancen.

Nr 1.
Alan Rickman.
Har altid fundet ham utrolig tiltrækkende og glemmer altid at trække vejret når han kommer på scenen

Nr 2.
Greg Montgomery.
Ikke skuespilleren, men Greg fra "Dharma & Greg" Han ville jeg ikke have noget imod at leve resten af mit liv med.

Nr. 3
Colin Firth.
Han er skøn i Bridget Jones og stort set ligemeget hvad han spiller med i.

Nr. 4
Paul Bettany.
Vildt charmerende i både A Beautifull Mind, Engle og dæmoner (Da vinci mysteriet) og Ink Heart.

Nr. 5
Jason Iaacs.
Ja, han er her som Kaptajn Klo og ikke Lucius Malfoy... Begge er totalt hotte. Men se ham lige i Peter Pan! Zomg!

Ps, en dag vil jeg gerne lave et Lolita outfit der minder om det her.


6 kommentarer:

  1. åååårh loli Belle <3 awesum!

    Elsker ham virkelig som Klo, han var så skræmmende. Og det er så fedt at han også er the Darlings' far.

    SvarSlet
  2. YES. DIN TOP 5 ER SÅ NAJZ. god smag, god smag.

    SvarSlet
  3. Godt du gav den skoleopgave så mange tæsk :D You go girl!

    SvarSlet
  4. Paul Bettany. Han er SÅ hot<3
    Seriøst, han er vildt fræk i Legion. (Watch et! Do eeeet!) Han er seriøst også bare på min top fem <3

    SvarSlet
  5. Alan Rickman, excuse me while I go dry my drool up.

    SvarSlet
  6. jeg kan ikke tro jeg siger det her, men.. JEG VIL OGSÅ LAVE SKOLEOPGAVE D:

    SvarSlet