mandag den 8. november 2010

08102010

 Love, i put my faith in love. I followed where it lead. To my personal circle of hell
~ Chip on my shoulder - Legally Blonde



En sød besked gør altid dagen lidt bedre.


Det er utrolig typisk, man får en super sød besked. Glæder sig helt vildt til at komme i skole og hvad sker der. Wait for it, wait for it, waiiit for it. Hvis du gættede hjernerystelse gættede du forkert! Til gengæld har jeg fået mave infektion og det gør noget så forbasket ondt! Heldigvis er det næsten gået over.
Måtte forlade skolen efter stort set at være besvimet og min lære sagde jeg SKULLE tage til lægen. Typisk.

Havde endnu taget pænt tøj på.


Er gået igang med at pakke til J-popcon og tror næsten jeg har husket alt det Emma glemmer.
Ps min grisling (jeg tager chancen og håber du ikke slår mig ihjel) har fundet en tegneserie der handler om os!


4 kommentarer:

  1. wow, you should like totally read/borrow that book! Ö (thanks darling <3)

    SvarSlet
  2. Er det slemt at jeg lå nede på gulvet og grinede, da jeg læste det med hjernerystelse? :'D

    SvarSlet
  3. Aw, nu troede jeg lige du havde fået hjernerystelse :((

    SvarSlet
  4. Uheldige, søde Kristine :( Og så havde du lige taget så fint tøj på og alt muligt.

    SvarSlet