torsdag den 26. maj 2011

26052011

 Boy i hear you in my dreams. I feel your whisper across the sea
~ Lucky 



Der er kommet billeder fra Emmas fødselsdag op på facebook, så jeg tænkte jeg ville dele et par stykker med jer.




Samt et enkelt billede fra Emmas familie fødselsdags da jeg synes det beskriver vores forhold ganske godt

I kan læse meget mere om alt Emma snasket  på Emmas blog
(Der fik jeg sagt Emma mange gange på meget lidt plads)

Sidste lørdag (d.21) drog Emma og jeg til Mors for at tilbringe dagen med Tøsen. Vi missede vores tog i Århus da der var spor arbejde, så vi gik rundt i Bruuns for at fordrive tiden. Jeg fik købt en herre sej kop 

Gæt hvilken der er fra Bruuns. Den røde er fra genbrug )

På toget med Doctor Who i ørene.

Vi endte trygt og sikkert i Skive hvor Tøsen hentede os sammen med hendes kærestemand til 2 hyggelige dage hos hende.
Vi fik blandt andet spillet Assasins Creed (hvilket jeg er super dårlig til), Rock band (hvilket jeg også er super dårlig til) og Bezzer Wizzer (der vandt jeg næsten)

Samt taget billeder til Starlight


Jeg har også fået nye sko


dekoreret min dør


og haft min sidste skoledag i 2.G
Imorgen står den på Fransk skriftlig.

Hvordan går det med jer?


5 kommentarer:

  1. At du tror du er på Tempelriddernes i Assassin's Creed er nærmest utilgiveligt! xD
    I Rock Band synger du bedre end de fleste!

    Jeg havde det skønt med jer!

    SvarSlet
  2. jeg tror du taler mere om mig end jeg selv gør <3

    SvarSlet
  3. VACATION TAIM

    Elsker din dør!

    SvarSlet
  4. Hhahahaha det min tegning!!! awwww!! *blush* ://D <333

    SvarSlet