tirsdag den 31. maj 2011

31052011

5 blogs der inspirerer mig

1.

En utrolig smuk pige på 20 fra Finland, der er design studerende.



2.

Julie fra Californien, hun har en anderledes lolita stil og deltager i tons af fede events.


3.

Stine er 30 år, fra Århus og tegner små tegninger om hendes liv.





4.

20 år gammel, fra New Zealand, en pige der viser at size 0 på ingen måde er nødvendigt for Lolita



5.
Vores allesammen Astrid.

19 år, Danmark, Lolita med personlig stil og fantastik tegninger




3 kommentarer:

  1. DU ER ALT FOR SØD. Jeg kom seriøst med et lille udbrud da jeg så du havde sat mig på listen, det havde jeg jo aldrig i mit liv drømt om at nogen ville synes min blog er inspirerende ;_; <3

    SvarSlet
  2. Astrid passer så godt ind der. >3

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig med dig i at Astrid er super inspirerende ^^ både stil og art mæssigt~

    SvarSlet