søndag den 5. juni 2011

05062011

 What I want, you've got, and it might be hard to handle



Prøv at gætte, hvem der er færdig med de skriftlige årsprøve.
Korrekt! Det er mig! Fransk, dansk, latin og græsk er nu ude af vagten, hvilket betyder jeg kun mangler engelsk og græsk mundtligt inden det er summertime og frihed ~ 


I weekenden har jeg været i Fårup med min mor og mine søskende. Vi var så heldige at vinde en tur dertil med ophold i luksus teltvogn og to dags gratis entre til Fårup, så jeg har fået prøvet en masse rutsje baner, har fået læst en masse og er blevet godt gennemstegt.

Jeg er nu heller ikke længere for evigt alene. Jeg har fået en meget sød, meget pæn og meget dejlig kæreste. Han hedder Cecil og kan findes her
(Her har jeg skrevet (og slettet) 4 forskellige forsøg på at sige at han gør mig glad og jeg godt kan lide at være glad og at jeg også godt kan li ham fordi han gør mig glade og at han er dejlig og sød. Det gik ikke særlig godt så i må nøjes med det her parentes snask)
(ps, jeg ved godt det står i bunden men nu husker du det mere end du ville gøre hvis det stod i toppen. Du kan garanteret ikke huske hvad der stod i toppen af det her blog indlæg)
(Jeg skal nok holde op nu)
(pps, Cecil. Du er herre dejlig)





4 kommentarer:

  1. aww aww aww aww aww congratz so much <3 mega glad på jeres vegne ;w; om nom nom~~

    SvarSlet
  2. Hold kæft, hvor du vrøvler, muffin. <3

    SvarSlet
  3. I must say, that is a fiiine catch you got there 8D <3
    Og tillykke med dine overståede eksaminer!

    SvarSlet
  4. Fårup som i Fårupsommerland eller bare som i byen Fårup? :D Nice uanset, haha!

    Og tillykke med kæresteriet :'D

    SvarSlet