mandag den 11. juli 2011

11072011

 Life inside the music box ain't easy



Den 9ende var der Lolita meetup i Silkeborg. Vi var kun 6, Emma, Smølf, Tøsen, Amanda, Mette og jeg.
Vi var på en kort picnic men da det begyndte at regne, tog vi hjem til Smølf hvor vi spillede gamecube inden vi tog på cafe pandekagen.




(Billederne er taget af Emma)

Tøsen tog med mig hjem og blev her til mandag (d.11)
Vi har set Doctor Who, Torchwood, spillet spil og været ude og shoppe.

Imorgen tager jeg til København, så håber i alle har det godt og bliver ved med at have det godt!


3 kommentarer:

  1. Such lovely pictures, and such lovely weekend <3

    SvarSlet
  2. oooh, saa smukke billeder du vealger at vise af mig og Mione xD og saadan et grimt et af dig selv. og hvis du vil have kaerlighedsindleag skal du kysse mig, dit svedige hundyr!

    SvarSlet