fredag den 15. juli 2011

15072011

I'm hoping that the good old days, is something i'll dream about at night.
I don't wanna see you go, but it's not forever.
It's not forever.



Jeg har nu set den sidste Harry Potter film med min kære Liv.



Filmen var fantastisk, alt jeg har kunnet håbe, og drømme om.
Jeg græd, jeg grinte og jeg havde ondt i maven da jeg gik ud af biografen.

Tak Harry, tak Hermione og Ron. Tak for alle de timer, dage og år jeg har været så heldig at må tilbringe sammen med jer. Tak for de ting i har vist mig, hvor vigtigt venskab er, at der er flere slags styrke og mod, hvor vigtigt det er aldrig at give op.
Jeg kender både jer og de andre bedre end jeg kender mig selv.
I har givet mig så meget og jeg kan intet andet give tilbage end et tak.
Så tak, fra bunden af mit hjerte.

Men husk... simply, follow the owls


3 kommentarer:

  1. go see it again sometime, wif me :C

    SvarSlet
  2. Jeg kan stadig ikke helt forstå det, der er så underligt..

    SvarSlet