onsdag den 20. juli 2011

21072011

 Look at it all, so big, do i even dare?



Tirsdag d. 12 drog jeg til København hvor jeg boede hos Liv i et par dage 
Astrid var der også og d.13 (inden HP præmieren) tilbragte hende og jeg et par timer, sammen inde i København med shopping og godt selskab. Efter at Astrid var stået på toget kom Pernille og hang ud med mig indtil Liv fik fri fra arbejde og vi tog ind og så filmen (se eventuelt her for min udgave af vores Harry Potter eventyr og her for Livs blog om det)

Pernille og jeg var i Lyngby for at købe løbesko og på Jensens.

(Just doing my sexy pose)

I kan læse om hvad Pernille synes vi har lavet her.

Torsdag morgen tog jeg hjem til Thisted, hvor vi sammen tog på Thorvaldsens Museum. Vi var så heldige at fange en special udstilling lavet af Elmgreen og Dragset

 
Bagefter tog vi på cafe (hvor Thisted gav, tak Sugarmama!) og derefter "hjem" hvor vi læste hele aftenen, jeg blev færdig med en hel bog.


"Kære fucking dagbog er en reality-roman om vildt teenageliv og moderne weltschmertz, fortalt af 15-årige Kat i hendes eget fragmenterede, slangprægede sprog. Om op- og nedture med familien, veninderne, drengene og skolen; om cutting, stoffer, mobning, cyberspace og gruppepres; om en ung piges søgen efter frihed, identitet og selvværd i en flimrende tidsalder; kort sagt om alt det, en teenager aldrig ville fortælle sine egne forældre."
- Hvis du har lyst til et godt grin anbefaler jeg den varmt! 

Forsættelse følger ~


Ingen kommentarer:

Send en kommentar