onsdag den 2. maj 2012

02052012

London dag 5!

Vi stod tidligt op da vi skulle ud til Camden marked! Vi spiste morgenmad på en super hyggelige lille cafe hvor både Liv og Astrid fik de største nutella mader kendt af menneskeheden.

Jeg var overhovedet ikke misundelige (eller træt)
Bagefter morgenmad gik vi over i det lille center der var i nærheden af vores hotel, da jeg et par dage før havde set en taske jeg simpelthen ikke kunne lade vær med at købe.

Tasken er fra River Island og kostede 30 pund, men jeg har ønsket mig en rygsæk i ufattelige tider, og se lige hvor lækker den er?!

Bagefter tog vi til Notting (Nothing, hehe) Hill for at besøge Portabello Rode! Vi gik en smule forkert, men endte i en super sej genbrugs butik hvor jeg fandt nogen lækre bøger.
Markedet var rigtig charmerende, men der var rigtig rigtig rigtig mange mennesker hvilket desværre ødelagde det sjove i oplevesen en smule siden vi hele tiden var ved at blive skubbet fra hinanden!

Der er dog ikke noget der skal ødelægge det gode humør når man har skønne damer og godt selskab!

Derefter tog vi ud til Camden markede hvor vi mødtes med Josefine som havde været så sød at love at være vores guide den dag! Og heldigvis, for Camden var godt nok stor!

Astrid blev totalt forført af fyren på billedet. Jeg siger jer, hun var løbet væk med ham hvis han havde spurgt.

Josefine og jeg chillede udenfor mens Liv og Astrid var i Cyberdog. Folk stod og stirrede på os, så de må åbenbart have troet vi var en del af butikken.

Jeg fik 4 af de små babies med hjem!

Efter Camden tog vi hjem til Josefines værtsfamilie og vi kom ud at køre i
wait for it
EN RIGTIG ENGELSK DOBBELDÆKKER!!
Hjemme hos Josefine spiste vi fish and chips vi havde købt fra en restaurant lige i nærheden. Holy mother of god det var lækkert, jeg havde aldrig forestillet mig at jeg kunne elsker pomfritter og fisk så meget.

This concludes day 5. Alle billederne er taget af Livsen!