mandag den 7. maj 2012

07052012




Jeg har afleveret min sidste aflevering i gymnasiet!!
Det er fuldstændig sindsygt!

Siden SVS er coming up tænkte jeg at jeg ville få fyret hvad jeg nu har liggende af!

Lørdag d.21 april var jeg til fødselsdags brunch hos min veninde Julie.
Emma og jeg mødtes hjemme hos le Smølf hvor vi (læs Emma) lavede vores del af maden!


Nomnomnomnomm.

Siden Julie ikke havde nogen anelse om at vi kom, blev hun noget så overrasket da vi stormede døren.

Indenfor dækkede vi hurtigt bordet op.

Jonas havde taget frugt med og Cecilie havde lavet super lækker chokolade is til desserten!

Et nu iklædt og glad fødselsdagsbarn.

Jonas swag

Derp Emma  



Tirsdag d.1 maj var Emma og jeg inde at se Avengers!

Det er bare som om den film er helt vildt god 
(Hvilket er præcis hvad alle andre der har set den har sagt. Nyheder, i got them!)



Fredag d.4 maj var Emma og jeg sammen, vi brugte hele dagen på at se første season af How i met your mother og gøre vores cosplays til SVS con færdige!

Tylla er 95% færdig og jeg glæder mig rigtig meget til at have det på!


Lørdag d.5 maj var det min Mamas fødselsdag, mine søskende og jeg vækkede hende på sengen med morgenmad, gaver og sang, inden vi tog hen til min bedstemor. Resten af min mors familie kom også og vi brugte dagen i haven på at gøre klar til min søster konfirmation d.17 maj.

Over and out bitches. Jeg håber vi ses til SVS!


1 kommentar:

  1. Det seje ved din blog er at der altid er mindst én gif - og de passer altid til et eller andet XD How you do this?

    Aaaaw surprice fødselsdags-ting :3 <3

    p.s. you made me hungry mmhh

    SvarSlet