fredag den 18. maj 2012

18052012


Så er SVS con 2012 overstået!

Fredag blev jeg kørt til Herning af min mor, siden hun (og dermed også jeg) skulle ud og kigge på en ny ovn. Ude i Hernings sportscenter mødtes jeg med Sascha, Kenny, Tøsen, Kristina, Louise og Pernille.
Vi tjekkede ind sammen hvilket gik ufatteligt smertefrit i forhold til at det var en con. SVS's sygesikrings system fungerer bare som det skal! Efter vi havde tjekket ind i sovesalen skiftede jeg til Elverfolket, sammen med Emma.
Emma som Spejder, taget af Emma.
De andre kom lidt senere, med der var Sabine som Ilder, Lea som Rayek og Line som Tyde!
Vi fik kun taget et eneste billede sammen som en hel gruppe! Øvbøv.

Jeg har ALDRIG fået så meget positivt feedback på et cosplay, der var så mange der genkendte os! Endnu min figur, selvom hun først bliver født i album 32!
 
Taget af Anita Madsen (Undskyld dit derp Lea!)

Taget af Mie starring Aibyke
 
Der var SÅ mange gode cosplayere fredag! Så jeg fik taget en del disney billeder!

 Captain Haddock!
Tiny David og Odette!
Billederne er taget af Tøsen, og undskyld kvaliteten. Jeg sværger jeg ikke altid ser så derp ud!

Jeg ved at jeg fik taget billeder med den sødeste Tommelise og en Cornelius, men jeg aner desværre ikke hvem der tog billedet
Ellers brugte jeg bare fredag på at tulle rundt sammen med venner


Lørdag stod i hardcore event planner mode, da jeg stod for to events.

Det første på planen var Lolita loppemarkedet, og det gik MEGET bedre end jeg havde forventet!


Næsten alle sælgerne fik solgt fuldstændig ud, og der var rigtig stor interesse for boden!

Alle de penge!
Billedet er taget af Aleksandr Sandovicz
Emma og Louise var så søde at ødelægge vores loli stemning med deres cosplay numser! 

Lørdag var der også masser af Disney billed stemning!
Taget af Emma
Klokkeblomst og Cornelius!


Taget af Tøsen
10th Doctor, Rose og en Weeping Angel!

Taget af Emma
Jeg kunne slet ikke kontrollere mit fanfjæs da jeg så hvad Sabine og Lea var klædt ud som.
HOW COOL IS IT?! Jeg døde muligvis en smule af lykke!!

Efter Lolita loppemarkedet stod den på DKos panel.

  
Nu spørger du sikkert ligesom på billedet, hvem og hvad DKos er.
Det skal jeg fortælle dig. DKos er Danmarks nye sindsygt seje, kickass, mindblowing, fantastiske nye cosplay magasin. Vores første blad udkommer d.1 juni og jeg synes du skal trisse ind omkring vores facebook gruppe, like gruppen og derefter tisse i bukserne af begejstring og forventninger over hvor godt det her blir!

DKos facebook gruppe!

Til aftensmad bestilte Louise, Mie, Bára, Barbara, Tøsen, Kristina, Emma, Blackie og jeg pizzaer som vi guflede på tøsernes hotel værelse.

 
Taget af Mie (igen)

Om aftenen var der cosplay show, og jeg må sige det er et af de bedste jeg har set! To grupper blæste mig virkelig fuldstændig væk!


Samie, Yoshi, Line, Sørine og Abenas Twisted Princess Act

og Sabine og Leas Det levende slot act!

 

De var så ufatteligt seje allesammen!!

Søndag blev mest af alt brugt på at slappe af og hygge, dog havde jeg lige tid til at deltage i en bette konkurrence (og vinde den)

Samie, Barbara og jeg deltog nemlig i Hobo cosplay og fejede alle de andre af banen med vores fantastisk Iron Man (som ingen har lagt billeder op af endnu)

Pikachu
Taget af Line
og Katniss!

 
Taget af Cecil.

Taget af Lina
Tak til ALLE dem!! Der gjorde SVS con til en god oplevelse. Jeg glæder mig til at se jer igen næste år!
 

3 kommentarer:

  1. vi forbedrede loli-stemningen >:C

    SvarSlet
  2. Åh, tvillingerne er så charmerende, når de spiser pizza.
    Hvor har det været en god con <3

    SvarSlet