mandag den 28. maj 2012

28052012


Torsdag d.16 maj kom Tøsen til Silkeborg! Om aftenen så vi halvdelen af Thor. Jeg var lidt skuffet, men ham der spiller Thor er godt nok en lækkerbisken.

Grunden til at Tøsen kom var at min søster skulle konfirmeres d.17!
Om morgnen lavede Tøsen hendes hår og jeg fiksede hendes makeup inden vi skyndte os afsted til kirken, efter kirken tog vi hen til min bedstemor hvor der var telt i haven og hele familien, plus nogen af min søsters venner og Emma kom!
Siden jeg har smidt mit kamera kabel væk må i nøjes med Emmas billeder!

Laura fik rigtig mange gode og lækre gaver! Blandt andet nogen malegrej og nogen smykker!


 
Der var vildt meget mad, men det var også rigtig lækkert!

Min bror, mor og jeg havde lavet en bette tale til konfirmanden!

Spørgsmålet er så bare om hun var rørt, eller pinligt berørt.


Emma havde lavet den vildeste dessert.

Det var ikke for sjov at jeg sagde der var meget mad!

Laura var dog ikke den eneste cutie til konfirmationen! Til venstre er min grandfætter Tommy, han er simpelthen blevet så stor (og jeg er så meget hans bitch)

Som enhver anden fest i Højen og Andersen klanen blev der spillet masser af spil!

Tak til Tøsen og Emma for al den hjælp de gav!

6 kommentarer:

  1. skulle det være en anden gang ;D

    SvarSlet
  2. Ihh en smuk lillesøster du har <3 - og man kan så meget se i er i familie 8D
    Og jeg drømmer stadigvæk om den der kage, det er bare ikke fair.

    SvarSlet
  3. Holy fuck, I er som to dråber vand (det havde jeg helt glemt)

    SvarSlet
  4. BAFTAssssss

    Og hun er mægtig sød, og sig til hende fra mig at jeg elsker hendes bøjle c: håber ikke den gør for ondt.

    SvarSlet
  5. Det var superhyggeligt, lige indtil vi blev syge <3

    SvarSlet
  6. spil til konfirmation. I like that :D ser simpelthen så hyggeligt ud.

    SvarSlet