onsdag den 23. maj 2012

23062012

Så har jeg læseferie! Og en læse ferie skal vel bruges til at... Læse i. 
Så her er de sidste 3 bøger jeg har læst!


Mini shopaholic
"Rebecca Brandon (født Bloomwood) er tilbage: Hun har en ustyrlig to-årig, bor hos sine forældre og har lovet sin mand at gå med alt sit tøj tre gange, før hun køber mere. Oven i købet forsøger hun at arrangere et tophemmeligt surprise party for husbonden"

5/5 stjerner
       

- Endnu engang blev jeg drevet til af Rebecca Bloomwood, og jeg kunne på det nærmeste ikke slippe bogen igen. Hvis du har kunne li de forrigere bøger, så skynd dig at samle den her op!


Hushjælp søges
"
Samantha er single og karriere-advokat, indtil hun laver en millionfejl."
4/5 stjener★ ★ ★ ★ 
- Hjertevarm, kærlig og krummer tær pinlig til tider!

(Jeg kan godt li chicklit, sue me)


The hunger Games
"I ruinerne af det gamle Nordamerika ligger nu landet Panem, som består af tolv distrikter. Hvert år tvinger magthaverne i Panem hvert distrikt til at udvælge en pige og en dreng, som skal deltage i Dødsspillet - den årlige kamp om liv og død på direkte TV."
4/5 stjerner
★ ★ ★ ★ 
- Hæsblæsende og rigtig rigtig lækker læsning!

3 kommentarer:

  1. Tøsebog, tøsebog, Twilight .... hvor var det random xD Og hvor er du sød :'D

    SvarSlet
  2. Bøger ... Havde helt glemt at det fandes!
    SKAL LÆSE DEM ALLE 3 I SOMMEREN O__O!
    Tak søde Kristine <3 You made my poor summer

    SvarSlet
  3. ... y u give my fandom only 4 stars? ... det er okay. Hvis du har læst den på dansk kan jeg godt forstå det :D

    SvarSlet