lørdag den 7. juli 2012

07072012



D.27ende efter dimension tog jeg til Sugar & Spice circle meet opvarmning hjemme hos Louise.
Vi spillede spil, legede tegn og gæt og bagte kage.
Efter det tog de andre piger hjem til Sascha og sov, mens Tøsen og jeg blev hos Louise.

Den 28ende var vores officielle Meet i Karoline lund i Aalborg.


Vi startede med en sammenskuds picnic, maden var super lækker og det var rigtig hyggeligt!

Astrid var hvilket var fantastisk siden jeg ikke havde set hende siden London!

Serious buisness circle meet møde.


Jeg er personligt selv ret glad for den her cord, siden den matcher min studenterhue! 
(og lad os nu se bort fra skoene, i can't help it man)

Amanda havde været så sej at forberede en quiz!
Efter quizen smuttede jeg hjem, da den stod på studenter kørsel næste dag, hvilket i allerede har hørt om!

Tak for et super hyggeligt meet!


1 kommentar: